Espai Respir - AFA VO

Beneficiaris:

Persones amb demència en estadis lleus i moderats

Persones cuidadores de persones amb demència en estadis lleus i moderats

Duració:

Duració indefinida

Pressupost total del projecte:

37.600 euros anuals.

Descripció del projecte:

L’Associació de Familiars de persones afectades per la malaltia d’Alzheimer del Vallès Occidental és una entitat sense ànim de lucre que treballa per donar atenció, suport i orientació a les persones afectades, a les famílies i a qui cuida.

Un dels principals serveis de l’entitat és l’Espai Respir, que compta amb un equip multidisciplinar i que té dos objectius principals: per un costat, oferir un espai d’estimulació global (cognitiva, física i social) per a persones amb demència en estadis lleus i moderats, per tal de mantenir les seves capacitats; per un altre costat, volem promoure que la persona cuidadora pugui disposar d’unes hores per ocupar-se d’altres tasques o, senzillament, per dedicar-se temps a ella mateixa.

Considerem que aquest servei és bàsic per poder afrontar la malaltia d’una manera activa i també per afrontar la cura sense arribar a desbordar-se.

Per dur a terme aquesta tasca comptem amb 3 treballadores i 2 coordinadores i suposa un cost de 37.600 euros anuals.

Si tu també penses que un servei així és necessari per millorar la qualitat de vida d’aquestes persones, col·labora amb nosaltres! Qualsevol aportació és benvinguda per sumar esforços!

DONACIONS: 0 | RECAPTAT: 0 €