Rodamunt

Associació Rodamunt

Duració:
2021-2022

Pressupost total del projecte:
3.000 euros

Descripció del projecte:
Rodamunt és una associació sense ànim de lucre que fa possible a les persones amb mobilitat reduïda gaudir de la muntanya i l’entorn natural mitjançant les cadires Joëlette.
Necessiten del vostre ajut per a continuar la seva activitat en aquest moment de dificultat i incertesa econòmica.

Objectius:
  • Descobrir la muntanya i els espais naturals de Catalunya a les persones amb mobilitat reduïda.
  • Oferir un recurs gratuït a les associacions d’afectats, complementari a les seves activitats habituals.
  • Oferir serveis logístics, tècnics i de suport que garanteixin en tot moment la seguretat dels participants.
  • Possibilitar la participació en activitats públiques organitzades per altres entitats o institucions, on la mobilitat sigui un obstacle.
  •  Trencar rutines, propiciar emocions.